Eğitmenler

Prof. Dr. Pınar TINAZ

Prof. Dr. Pınar TINAZ

Öğretim Üyesi

Özgeçmiş


Prof. Dr. Pınar Tınaz, İstanbul’da doğdu. İtalyan Lisesi'nden sonra, İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Psikoloji Bölümü, İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı Enstitüsü, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Organizational Behavior Anabilim Dalında lisans, yüksek lisans ve doktora öğrenimini tamamladı.

Akademik çalışma yaşamına 1985’de Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi’nde  başlayan Pınar Tınaz, 1991’de Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü’nün öğretim üyesi oldu. 2000 yılında Yönetim ve Çalışma Psikolojisi Anabilim Dalı’nda Doçent; 2006 yılında aynı anabilim dalında Profesör unvanlarını aldı. 
Lisans, yüksek lisans ve doktora programlarında Sosyal Psikoloji, Çalışma Psikolojisi, Uygulamalı Çalışma Psikolojisi, Örgütsel Davranış, İşyerinde Taciz derslerini verdi.
Yönetim ve Çalışma Psikolojisi alanında çeşitli araştırmaları, makaleleri bulunan Prof. Dr. Pınar Tınaz’ın mobbing konusunda yazmış olduğu" İşyerinde Psikolojik Taciz (Mobbing)", "Çalışma Psikolojisi ve Hukuki Boyutlarıyla İşyerinde Psikolojik Taciz", "İşyerinde Psikolojik Taciz: Sağlık Sektöründe Kesitsel bir Araştırma", "Mobbing: Bugün Bana Yarın Sana" adlı kitapları yanında "Çalışma Yaşamından Örnek Olaylar" adlı kitabı ise, kendisinin çalışma yaşamının sorunlarına ve ilgili konulara bir akademisyen olarak farklı yaklaşımını sergileyen özgün bir eser ve zengin bir kaynaktır. Bir diğer kitabı, “Organizasyonlarda Etkili Öğrenme Stratejileri”dir.
 Prof. Dr. Tınaz, yüksek lisans ve doktora düzeyinde verdiği “İşyerinde Psikolojik Taciz konulu dersler, yönettiği tezler ve ilgili alandaki deneyimlerinin aktarımıyla öğrenciler yetiştirmiş; farklı bilim dallarındaki akademisyenlerin ilgili alanda uzmanlaşmalarına katkı sağlamıştır. Ekip arkadaşlarıyla birlikte konuyla ilgili büyük ölçekli çalışmalar yapmıştır. 2013-2014 Yılları arasında Koç Üniversitesi  danışman öğretim üyesi görevinde bulunmuştur.

Uzun yıllardan beri yurt içinde ve yurt dışında İşyerinde Psikolojik Taciz (Mobbing, Yıldırkaçır) konusu üzerinde akademik çalışmalarını sürdüren Prof. Dr. Pınar Tınaz, bu konuyu Türk kamuoyuna tanıtmış, Türk insanın konuya ilişkin farkındalık ve bilinçlenme düzeylerinin artmasına hizmet etmiştir.

Eylül 2013 – Eylül  2014 tarihleri arasında  danışman öğretim üyesi olarak Koç Üniversitesi’nde çalışan Prof.Dr. Pınar Tınaz, halen İstanbul  Arel Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi Psikoloji Bölümü’nde  öğretim üyeliği faaliyetlerini sürdürmektedir.  2015 de kurulan Mobbing Eğitim Yardım Araştırma Derneği’nin (MEYAD)  kurucu başkanıdır. Mobbing mağdurlarına ve kurumlara; ayrıca farklı alanlardan profesyonellere destek sağlayıcı ve bilgilendirici hizmetler sunmakta; varlığı iddia edilen mobbing vakalarına ilişkin bilimsel raporlar yazmakta ve ilgili davalarda bilirkişilik yapmaktadır.

Mari CAMGÖZ PEKTEZOL

Mari CAMGÖZ PEKTEZOL

Enerjist & Yaşam Koçu

Özgeçmiş


Kişisel gelişim konularına duyduğu merak ile başlayan yolculuğu sonucunda, Usui Reiki Eğitmeni (Master)  (2009), NLP Practitioner (2010-2012) E.F.T Uygulayıcısı (Duygusal Arınma Çalışması 2012), Acess Bars Uygulayıcısı (2015),

Yaşam  Koçluğu ve Kurumsal & Lider  Koçluğu  (2012-2013 Lifecoach Academy),  Eğiticinin Eğitimi (2014) ile bu çalışmaları destekleyen farklı   enerji ve gelişim& dönüşüm eğitimlerini  tamamlayarak, profesyonel yöneticiliğinin yanında,  Gelişim Koçu & Enerjist olarak kariyerini sürdürmektedir.

Özellikle koçluk olgusunun hayatına girmesiyle, anne, profesyonel yönetici, eş, arkadaş birey  rollerinde, önce kendi hayatında birçok olumlu değişimler yaşamış, bunu etrafına faydalı olacak bir platforma dönüştürmeyi hedeflemiştir. Bu hedef çerçevesinde, bireysel çalışmalarında danışanlarının  yaşamlarını,  bütünsel olarak iyileştirmelerine, dönüştürmelerine imkan sağlamaktadır. Her şeyin özünün enerji olduğuna inanan yüreği, bu olguyu hayatımızın nerelerinde kullanabileceğimizi, enerjimizi  nasıl yönetmemiz gerektiği   konusunda rehberlik etmektedir.

Kendisine özgü yaptığı bireysel koçluk seanslarında düşünce, duygu, beden ve ruh bütünlüğünden yola çıkarak,  kalıcı dönüşümlere eşlik etmektedir. Koçluk ve enerji terapisini birlikte kullanmakta, özel durumlarda fobi, panik atak vb. şikâyetleri ile gelen danışanlara da hizmet vermektedir.  Aynı zamanda bireysel gelişim ve grup eğitimleri  vererek çalışmalarını çeşitlendirmektedir. www.marininevi.net  adresinden detaylı bilgi edinebilirsiniz.

“Misyonum; sizi,  içinizdeki sizle buluşturabilmektir…. Kendi içinize yaptığınız bu muhteşem yolculukta, birlikte yürümek, hayata net bakabilmek, bu netlik sonrasında,  isteklerinizi elde ettiğinizi birlikte görebilmek, deneyimlemektir”.

 "İnsan, kıyıyı gözden kaybetmeye cesaret etmedikçe yeni okyanuslar keşfedemez". Andre Gide

Dr. Remzi TEKELİ

Dr. Remzi TEKELİ

Eğitmen - Danışman

Özgeçmiş


1968 yılında Ankara’da doğmuştur. Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F.‘den lisans; University of Rochester USA MBA yüksek lisans; The University of York U.K. Sociology doktora derecelerine sahiptir.

Profesyonel   çalışma   hayatı   süresince   yurtiçi   ve   yurtdışında   farklı   sektörlerdeki   uluslararası firmalarda farklı grupları yönetmiş; üst düzey yöneticilik görevlerinde bulunmuştur.
 
2007 yılından itibaren profesyonel çalışma hayatına son vermiş; deneyimlerini farklı kanallar ile aktarma yolunu seçmiştir. Buna uygun olarak üniversitelerde öğretim görevliliği yapmakta, sosyal sorumluluk projelerine aktif destek vermekte, çeşitli dergilerde makaleleri yayınlanmaktadır. Aynı zamanda ulusal firmalarda bağımsız yönetim kurulu üyeliği ve icra kurulu üyeliği yapmaktadır.
 
Çeşitli kurumlarda yönetim, satış, yeniden yapılanma, stratejik büyüme, risk yönetimi danışmanlıkları yapmakta; aynı konularda bireysel ve kurumsal eğitimler vermektedir. Uzmanlık alanları ile ilgili seminerlerde yer almakta, konuşmacı olarak katılımlar gerçekleştirmektedir.

Öğr. Gör. Emre TİLEV

Öğr. Gör. Emre TİLEV

Kanal D / CNN Türk Editör-Spiker

Özgeçmiş


1971 Ankara doğumlu. İlkokulun 3. Sınıfına kadar Ankara’da okudu. 4 ve 5 sınıflar ile orta ve lise tahsilini ise İzmir’de tamamladı. On dokuz Mayıs Üniversitesi Mühendislik Fakültesi, Gıda Mühendisliği bölümünden mezun oldu. Tilev, 2006 yılından beri Doğan Medya grubunda çalışıyor. Kanal D spor haberleri ve Star-Kanal D - D Smart ekranlarındaki maçlar ve programlar dışında 2011 Mart ayından beri CNNTURK ekranlarında “Spor Masası” ve “Spor Toplantısı” programlarında görev alıyor. 1989 – 1991 yılları arasında Samsun’da yerel STV televizyonunda başlaya kariyer, 1991-1994 yılları arasında yine Karadeniz bölgesindeki değişik yerel kanallarda ( STV-GÖZDE TV-BAFRA FM) devam etti. 1994 yılında Show Tv ‘de İlker Yasin ve ekibiyle başlayan Ulusal Kanal deneyimi aynı yıl Türkiye’de ilk kez yayınlanmaya başlayan ve CİNE 5 ekranlarından izlenen Formula 1 yarışlarının anlatım ve program sunumlarıyla pekişti. Aynı yıl içinde Türkiye ligi maçları özetleri anlatımı ve Cine 5 yanında Show Radyo’dan maç yayınlarının naklinde spikerlik görevini üstlendi. İlker Yasin ve ekibi ile Show Tv ardından Cine 5 kurulumunda görev aldı. Ardından aynı kanalda yaşanan değişimde Show TV ekranlarında kalarak Şansal Büyüka ve ekibi ile çalışmaya başladı. Bu süreçte Show Tv’de yayınlanan “Spor Sayfası” Cine 5 ekranlarındaki maçların anlatımı ve değişik spor yayınlarında görev aldı. 1996 Koraç kupası belgeselini hazırladı. İbrahim ALTINSAY VE Barbaros Talı yönetiminde aynı grup içinde Süperspor kurulumunda aktif rol oynadı. Bu kanalda İngiltere-Fransa-Almanya-İspanya ve Portekiz ligi anlatımları yanında yine Formula 1 ve Basketbol maçlarının spikerlik ve değişik programların sunuculuk görevini üstlendi. Show Radyo ile aynı anda Radyo D frekansında da maç anlatan Tilev 2004 yılının Şubat ayına kadar bu görevlerini sürdürdü. Galatasaray’ın UEFA Zaferiyle ilgili 5 saatlik özel bir belgesele bu dönemde imza atan Tilev 5000 üzerinde basket-futbol ve Formula 1 yayını spikerliği gerçekleştirdi. 1998-2001 yılları arasında Hıncal Uluç yönetimindeki ekip ile TRT ekranlarında yer aldı ve TRT akitli spikeri sınavını geçerek ekiple 3 yıl “TELE PAZAR” yayınında spor bölümü spikerliği yaptı. Euro 1996 ve Euro 2000 organizasyonlarını yerinde takip eden ve 1998 Fransa Dünya kupası ile ilgili özel belgesele imza atan Tilev aynı dönemde Cumhuriyet Gazetesi spor eki –Yeniçağ gazetesi spor sayfasında yazarlık-Futbol Plus dergisi araştırma yazarlığı görevlerini üstlendi. 2004 yılında ATV –CİNER grubuna transfer olan Tilev hem Sabah gazetesi ve Fotomaç gazetesinde yazarlık görevi yanında MTV (Daha sonra adı Kanal 1 ve en son Bloomberg olarak değişti ) kanalı kurulumunda görev aldı. Değişik programlar sunan , haber bültenleri hazırlayan ve burada da maç anlatımlarında görev alan Tilev Altan Tanrıkulu ve ekibiyle özel projelere imza attı. ATV ekranlarından yayınlanan Türkiye Basketbol ligi maçlarının spikerlik görevini üstlendi. 2004-2008 yılları arasında aynı zamanda Radyo Spor frekansında her sabah “EMRE TİLEV İLE GÜNAYDIN SPOR” programını Saran-Grup bünyesinde İlhan Uzundurukan yönetiminde sürdürdü ve aynı kanalda Radyo Maç anlatımlarında görev aldı. Kanal 1’de Gökhan Telkenar yönetiminde Dünya kupasını ilk yayınlayan Özel kanal Kanal 1 ekranlarında görev alan Tilev Dünya kupasında önemli maçların anlatımında ve yine özel maç önü ve sonu programların yerinden sunumunda spikerlik üstlendi. 40 gün süren Almanya macerası ardından Temmuz 2006 yılında Kanal D ekranlarına ulusal kanal yaşamına başladığı ve hayatında en önemli kilometre taşı olarak gördüğü İlker Yasin ve Pembe Akyüz yönetimindeki ekibe dönüş yaptı. Kanal D ekranlarındaki “Spor Gündemi” adlı haberleri o tarihten bu güne ,halen sunan Emre Tilev aynı zamanda Star ekranlarında Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa ligi, D Smart platformundaki spor kanalları Euro Futbolda program ve maç anlatımlarında görev almaktadır. Bugün halen Arel Üniversitesinde 3 yıldır devam eden Öğretim Görevlisi unvanıyla akademik kariyeri dışında aynı üniversitede MBA öğrencisi olarak Yüksek Lisans eğitimini tamamlamıştır. Tilev aynı zamanda “İletişim Metotları”- “Diksiyon-Fonetik” – “Radyo ve Televizyon Spikerliği” –“Maç anlatım teknikleri “ üzerine sertifika programlarında değişik üniversite ve belediyelerin açtığı programlarda ders vermektedir. Radyo D frekansında Sezgi Onat ve ekibiyle yine Radyo maç anlatımları görevine devam etmektedir. Halen CNN TÜRK ekranlarında “Spor Masası” ve “Spor Toplantısı” isimli yayınlarda görev almaktadır. Evli ve bir çocuk sahibi olan Emre Tilev doğayla barışık bir yaşam sürmeyi seviyor. Amatör olarak maket yapımıyla uğraşan, sporun tüm kategorilerine gönül veren Tilev, aileden İzmir’li olmasından dolayı bu şehri aşığı En büyük hayali Seferihisar’da yazlarını geçirdiği evinde emekliliğini balık tutarak tamamlamak ve minik oğluna iyi bir gelecek sunmak olan Tilev maketleri için büyük bir atölye kurmayı düşlüyor. İslamoğlu, aynı zamanda Arel Üniversitesinde başladığı Öğretim Görevlisi kariyerini sonuna kadar taşıma gayretindedir.

Güler ÇAKMAK

Güler ÇAKMAK

EOQ Uluslararası Kalite Baş Denetçisi & TSE Kalite Denetim Uzmanı

Özgeçmiş


Güler Çakmak, lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi Florance Nightıngale Hemşirelik Yüksek Okulunda tamamladıktan sonra yüksek lisansını Beykent Üniversitesi MBE – Hastane ve Sağlık Kurumları alanında yapmıştır. Çakmak bir çok alanda sertifika programlarına katılmıştır. (JCI Akreditasyon IQ – KGS Kalite Tetkikçisi Hastane Yöneticiliği, TSE, EOQ v.b )

Güler Çakmak, iş hayatına 1994 yılında Florance Nightıngale Sağlık Grubunda Yönetici Hemşire ve KVC Koordinatörü olarak başlamıştır. 2000-2012 yıllarında Memorial Sağlık Grubunda Kalite ve Hasta İlişkileri Direktörü olarak çalışmıştır. Marmara Üniversitesinde yarı zamanlı Öğretim Görevlisi olarak çalışmıştır.  Güler Çakmak şu anda Özel Ataköy & İstanbul Şafak Hastaneleri Grup Kalite ve Eğitim Direktörü görevini devam ettirmektedir.

Yard. Doç. Ahmet KOVANCI

Yard. Doç. Ahmet KOVANCI

İnsan Kaynakları ve Yönetim Danışmanı

Özgeçmiş


Ahmet Kovancı,1962 Üsküdar Doğumlu olan Dr. Ahmet Kovancı ilk, orta ve lise öğrenimini Karadeniz Ereğli'de tamamlamıştır. 1983 yılında Hava Harp Okulu İşletme Bölümü'nden Hava teğmeni olarak mezun olmuştur. Sekiz yıllık kıt'a subaylığı döneminde Kütahya ve Ankara'da erli berlik komutanlığı yapmıştır. Bu görevini yürütürken Gazi Üniversitesi İşletme Bölümünde lisans ve yüksek lisans öğrenimi görmüştür. Yönetim, Ergonomi, Yöneylem ve toplam Kalite Yönetimi konulu seminerlerde bildiriler sunmuş, makaleler yayınlamıştır.

Ahmet Kovancının, idari ve akademik görevlerinin bazılarında bahsedicek olursak söyle sıralayabiliriz. Hava Harp Okulu Dekanlığı Eğitim Geliştirme Subaylığı (1993-1995), Hava Harp Okulu İnsan Kaynaklarını Seçme ve Değerlendirme Merkezi Psikolojik Mülakat ve Rehberlik Kısım Amirliği (1995-2000), Havacılık ve uzay teknolojileri enstitüsü Endüstri Mühendisliği Bölümü Ana Bilim Dalı Başkanı (2001-2007), Hava Harp Okulu Komutanlığı Toplam Kalite Yönetimi Koordinatörü (2001-2005), Hava Harp Okulu Komutanlığı Bilimsel Değerlendirme Kurulu Başkanı (2005-2006), Hava Harp Okulu Dekanlığı Endüstri Mühendisliği Bölüm Başkanı (2001-2007)

Akademistan uluslar arası eğitim, belgelendirme, denetleme A.Ş. Genel Koordinatörü (21 Mart 2007 – 3 Mart 2008), AREL Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Kurucu Öğretim Üyesi (2008-2009)

Ahmet Kovancı, Yardımcı Doçent Doktor ünvanını 2005 yılında yönetim ve organizasyon alanında Hava Harp okulunda almıştır.

Prof. Dr. Gönen DÜNDAR

Prof. Dr. Gönen DÜNDAR

Özgeçmiş


09.09.1962 yılında İzmir’de doğan Gönen Dündar, 1986 yılında İstanbul Üniversitesi İşletme fakültesinde lisans eğitimini tamamlamıştır. 1988 yılında İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nden Personel Yönetimi alanında Yüksek Lisans, 1995 yılında da Doktora derecesini almıştır. 2002 yılında Yönetim Organizasyon alanında Doçentlik unvanını alan Gönen Dündar; 2008 yılında Profesör olmuştur. Dündar 1988 yılından beri İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İnsan Kaynakları Yönetimi Anabilim Dalı’nda görevini sürdürmektedir.

Gönen Dündar halen İstanbul Üniversitesi Ulaştırma ve Lojistik Yüksek Okulu Müdürlüğü Yönetim Kurulu Üyeliğini ve İstanbul Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliğini sürdürmektedir. Gönen Dündar İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Ulaştırma ve Ulaştırma Yüksekokulu ve İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde kendi konusu ile ilgili çeşitli dersleri yürütmekte ve Yüksek Lisans ve Doktora tez danışmanlığı yapmaktadır. Konusunda Türkçe ve İngilizce birçok yayını bulunan Dündar, evli ve iki çocuk babasıdır.

Yard. Doç. Özgür KARAGÜLLE

Yard. Doç. Özgür KARAGÜLLE

Özgeçmiş


Ali Özgür Karagülle, İstanbul Üniversitesi İşletme Bölümü’nden 2000 yılında mezun olmuştur. Yüksek lisans ve doktora çalışmalarını, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Yönetimi ve Organizasyon alanında yapmıştır.Karagülle, iş hayatına İstanbul Üniversitesi Ulaştırma ve Lojistik Yüksek Okulu Araştırma Görevlisi olarak başlamıştır. 2007 yılında doktora derecesini alan Karagülle 2008 yılından bu yana İstanbul Üniversitesi Ulaştırma ve Lojistik Yüksek Okulu Müdür Yardımcılığını görevini sürdürmektedir. Ulusal ve Uluslararası birçok yayına imza atan Karagüller halen yönetim, reorganizasyon ve insan kaynakları alanlarında çalışmalarına devam etmektedir.

Özgen ÖZDEN

Özgen ÖZDEN

A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı

Özgeçmiş


Hacettepe Üniversitesi Maden Mühendisliği bölümünden mezun olan Özgen Özden, iş hayatına 1977 yılında Türkiye Taşkömürü Kurumu’nda Maden Mühendisi olarak başlamıştır.

Özden, Uzmar Gemi İnşa San., Wiegel Hendek Galvaniz, Ekol Teknik Temizlik, Sever Nakliyat, Karadağ Group, PAKSAN Paketlenmiş Kireç Sanayi, Rella Gıda, İMS Özel Çelik, Aslan Çimento, Teknosa, Selin İnşaat gibi firmalara danışmanlık hizmetinde bulunmuştur.

Özden aynı zamanda ISO 9001:2000 Yönetim Sistemi, ISO14001:2004 Yönetim Sistemi, OHSAS 18001 2007 Yönetim Sistemi, İş Güvenliği Uzmanlığı, İşyeri Hekimi ve İş Güvenliği Uzmanı alanlarında edindiği sertifikasyonlar ileprofesyonel iş yaşamında edindiği deneyimleri harmanlayarak Özden Danışmanlıktaki A Sınıfı İşGüvenliği ve İşyeri Hekimi Uzmanlığı görevine 2005 yılından bu yana devam etmektedir.

Ayşe DEMİRBAŞ

Ayşe DEMİRBAŞ

Eğitmen - Danışman

Özgeçmiş


Lisans eğitimini,Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Eğitim İletişimi ve Planlaması Bölümü’ nde bölüm ikincisi olarak tamamladı. Lisans eğitimi sırasında,TRT Ankara Radyosu Eğitim ve Kültür Yayınları’nda programların hazırlanması ve yayınlanması,Yönetim Geliştirme Merkezi’ nde eğitim programlarının hazırlanması, uygulanması ve yönetici seçimi çalışmalarında bulundu, Brisa Lastik San. ve Tic. A.Ş.’ de ise Toplam Kalite Yönetimi uygulaması çerçevesinde “Toplam Verimli Bakım” konulu eğitim programlarının hazırlanmasında ve Productivity Europe Eğitim Merkezi tarafından yürütülen seminerde görev aldı.

Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları ve Öğretim Eğitim Teknolojisi Anabilim Dalı’ nda, “Yönetici Adaylarına İletişim Yeterlikleri Kazandırma Amaçlı Öğretim ve Bir Öğretim Programı Önerisi” isimli araştırmasıyla yüksek lisansını üstün başarıyla tamamladı.

1994’ ten bu yana, önce satışta çalıştı, daha sonra “Eğitim Uzmanı” (Beğendik), “Eğitim Sorumlusu” (Tepe Grubu), “Eğitim Yönetmeni” (Flokser Grubu) ve “İnsan Kaynakları ve Eğitim Yönetmeni” (Atılım Grubu) olarak görev yaptığı özel kurumlarda birçok konuda seminerler verdi; işletmelerin bütünsel ve satış - pazarlama organizasyonlarının yeniden yapılanmasına ve kurumsal, takımiçi, takımlar arası iletişim sistem ve süreçlerini geliştirmeye yönelik çalışmalarda bulundu; iş – görev analizi, yetkinlik bazlı performans değerlendirme ve geliştirme proje gruplarını ve çalışanların ve yöneticilerin yetkinliklerini geliştirmeye yönelik faaliyetleri yönetti.

"İletişim ve İletişim Çatışmaları", “Empati”, “Beden Dili”, “Bireysel ve Kurumsal Yeniden Yapılanma ve Değişim Yönetimi”, “Yaratıcılık”, “Motivasyon”, “Liderlik”, “Koçluk Becerileri”, “Çalışanları Yetkilendirme”, “Takım Çalışması ve Biz Bilinci”, “Performans Yönetimi”, “Eğitici Eğitimi”, “Mükemmel Hizmet Üretmek ve Müşteri İlişkileri”, “Müşteri Şikayetleri ve Karşılama Teknikleri”, “Toplam Kalite Yönetimi ve Kalite Kültürü” gibi konularda çalışmaları, çeviri ve makaleleri bulunmaktadır.

 

Yard. Doç. Dr. Cüneyt DİRİCAN

Yard. Doç. Dr. Cüneyt DİRİCAN

Özgeçmiş


Marmara Üniversitesi Bankacılık ve Sigortacılık Enstitüsü’nde Bankacılık ve Finans doktorası ve Sermaye Piyasası ve Borsa yüksek lisans derecelerini aldı. Marmara Üniversitesi İşletme Bölümü mezunudur.

Çeşitli finans kurumlarında çeşitli yönetsel kademelerde deneyimleri bulunmuş ve bir çok kurumsal gelişime katkıda bulunmuştur.Peppers & Rogers Group Yönetim Danışmanlığı ve Innova Bilişim Çözümleri (Türk Telekom) firmasında yönetici danışman olarak uluslararası ve ulusal firmalarda çeşitli stratejik projelerde önemli kazanımlar sağlamıştır.

Suudi Al-Inma Bank, National Bank of Kuwait ve Al Baraka Türk kurumlarında çeşitli projelerde danışmanlık yapmıştır. PTTBank, PTT Kargo, Birleşik Posta, ISTESOB Akıllı Kart, Esnaf Kart gibi Türkiye’nin ilkleri olan projelere imza atmıştır.

Postbank’ların ve Posta Bankacılığı’nın Ekonomideki ve Finansal Sektördeki Yeri, Etkileri ve Türkiye’de Uygulanabilirliği Üzerine Bir Çalışma (2005) adlı doktora ve Internet Bankacılığı’nın ve Internet’in Finansal Sektördeki Yeri ve Etkileri (2000) adlı master tezleri bulunmaktadır.

Saint Joseph’liler Derneği ve Finans Kulüp Vakfı üyesi olup İngilizce ve Fransızca bilmektedir. Bankalar Birliği’nde, çeşitli sektörel birliklerde, Arel Üniversitesi’nde ve çeşitli kurumlarda dersler vermekte ve Yönetim Danışmanlığı ve KOBİ Koçluğu yapmaktadır. Ayrıca, www.haberboyu.com’da köşe yazıları yazmaktadır.

Seyhan ERDENİZ

Seyhan ERDENİZ

Uluslararası Denetçi / Danışman

Özgeçmiş


Seyhan Erdeniz, Lisans eğitimini İstanbul Teknik Üniversitesi Elektronik Mühendisliğinde tamamlamıştır. Erdeniz’in eğitimini aldığı konulardan bazıları şunlardır. 1989 Novell- Unıx İşletim Sistemleri Network Uzmanlı (Koc Unısys) 1994 ISO 9002:1994 Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi (Whıte Consulting/ Hollanda) 1995/ QS 9000 Otamotiv Sektörü Kalite Yönetim Sistemi (Kalmer)Erdeniz, İş hayıtına 1987 yılında Ar-Ge sorumlusu olarak Birinciler Elektrik’te başlamıştır. Daha sonrasında sırasıyla 1989-1992 Network Uzmanı Yönelim Bilgisayar 1993-1996 Üretim- Kalite Müdürü Wagner Kablo 1996-1998 Bilgi İşlem Müdürü Eyıllık Grubu, 1998-1999 Bilgi İşlem Müdürü Tentour /Sultan Saray Hotel, 1999-2000 Üretim/ Kalite Müdürü Kardelen Medicotextile GmbH, 2000-2001 Proje Müdürü Kardelen Medicotextile GmbH, 2000 – 2001 Wagner Kablo 2008-2011 Prettl Endüstri Sistemleri Halen devam etmekte olan görevleri 2001 yılından bu yana Kurumsal Yönetim Danışmanlığı Tom Lonsulting, 2011 CE Belgelendirme Sorumlusu Navıga Uluslararası Belgelerindirme görevlerine devam etmektedir

Öğr. Gör. Çağlar ERCEN

Öğr. Gör. Çağlar ERCEN

Uzman Psikolog

Özgeçmiş


Çağlar Ercen, Lisan eğitimini İstanbul Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik bölümünde tamamladı. Daha sonrasında Yüksek Lisansını Arel Üniversitesi Psikoloji Bölümünde yaptı.Ercen, iş hayatı boyunca çeşitli eğitim kurumlarında Rehber Öğretmenlik, Rehberlik Koordinatörlüğü, Eğitim Koordinatörlüğü ve Müdür Yardımcılığı yaptı.TV8’de yayınlana Başarıya Doğru programına ve NTV’de yayınlanan Doğru Tercih programına uzman olarak defalarca konuk oldu. Çeşitli radyo kanallarına eğitim ile ilgili konularda bilgilendirme yaptı. Bir yerel gazetede 1,5 sene boyunca eğitim konunda köşe yazarlığı yaptı.Ercen, İstanbul Arel Üniversitesi Psikolojik Danışmanlık ve Uygulama Araştırma Rehberlik Merkezi Müdürü görevini 2010 yılından bu yana devam ettirmektedir. Aynı zamanda Arel Üniversitesinde Öğretim Görevlisi olarak çalışmaktadır.

Dr. Filiz ÇEVİRME

Dr. Filiz ÇEVİRME

Kıdemli Danışman – Denetçi - Eğitmen

Özgeçmiş


Dr.Filiz Çevirme, 1969 yılında Avusturya Salzburg’da doğdu. İzmir’de Bornova Anadolu Lisesi’ni ve sonrasında Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi’ni bitirdi.
Öğrencilik yıllarında part time olarak başladığı sigorta/asistans sektöründe, mezun olduktan sonra Axa/Inter Partner Assistance’da Medikal Direktör olarak devam etti.
2005 yılında 14 yıl boyunca Turist Sağlığı, Lifestyle, Sağlık Sigortaları,  Seyahat Sigortaları, Acil Yardım, Reassurans, Poliçe Üretimi, Kurumsal Pazarlama, CRM, Kalite gibi konularda edindiği bilgi ve birikimi değerlendirmek üzere Anadolu Sağlık Merkezi’ne Uluslararası Hizmetler Müdürü olarak geçti.Yine 2005 yılında o dönemdeki Sağlık Bakanlığı Sağlık Turizmi Koordinatörü Uzm.Dr. Levent Saraç ile Sağlık Turizmi alanında çalışmaya başladı.

2006 yılında uluslararası sigortacılıktaki bilgi birikimi nedeni ile Insurance Consultants International Ltd. & Fogg Medical Administration Services Ltd’in Türkiye temsilcisi olarak hem bu firmaların Türkiye’deki denetimlerine katılmaya hem de genel olarak Türkiye’deki işleri ile ilgili danışmanlık vermeye başladı ve halen bu göreve devam etmektedir.

2007 yılında Sema Hastanesi’nde “Pazarlama ve Halkla İlişkiler Direktörü” olarak çalışırken Türkiye Sağlık Turizmi Derneği’nin Yönetim Kuruluna girdi ve derneğin Uluslararası Kongreleri’nin düzenlenmesinde aktif rol aldı. Yine 2008 yılında Özel Hastaneler ve Sağlık Kuruluşları Derneği (OHSAD)’nde Genel Koordinatör olarak profesyonel iş yaşamına yeni bir yön çizdi ve bu görevine Temmuz 2013’te Medical Park Bahçelievler Hastanesi’ne Genel Müdür Yardımcısı olarak geçinceye kadar devam etti. Ocak 2013 – Ekim 2013 sürecinde İstanbul Büyükşehir Belediyesi İştirakler Daire Başkanlığı’nın ve Sağlık A.Ş.’nin yürüttüğü “Sağlık Turizminin Başkenti İstanbul Projesi”nde Kıdemli Danışman olarak yer aldı.
Şu anda ile Insurance Consultants International Ltd. & Fogg Medical Administration Services Ltd’in Türkiye temsilciliği ve denetçilik, başta Trust Med Assist olmak üzere bazı kurumlarda Kıdemli Danışmanlık ve Eğitmenlik görevlerine devam etmektedir.

Dr. Filiz Çevirme çok iyi düzeyde İngilizce ve Almanca dillerini bilmektedir. Evli, bir erkek çocuk annesidir.

Sibel GÜMÜŞBOĞA

Sibel GÜMÜŞBOĞA

Ataköy Hastanesi Hasta Hizmetleri Müdürü

Özgeçmiş


Sibel Gümüşboğa, eğitimini "Sağlık Kurumları İşletmeciliği" alanında tamamladıktan sonra iş hayatına 2003 yılında Acıbadem Hastanesinde Anlaşmalı Kurumlar Uzmanı olarak başlamıştır.

Sayın Gümüşboğa'nın idari görevlerinden bazılarından bahsedicek olursak şöyle sıralayabiliriz. Memorial Sağlık Grubu Anlaşmalı Kurumlar Sorumlusu, Hisar Hastanesi Eğitim ve Kalite Sorumlusu, Medilife Sağlık Grubu Hasta Hizmetleri Müdürü, Üniversal Hospital Hasta Hizmetleri Müdürü görevlerini yerine getirmiştir. Gümüşboğa 2012 yılından itibaren Ataköy Hastanesinde Hasta Hizmetleri Müdürü olarak görevini devam etmektedir.

Selnur GÜLEK

Selnur GÜLEK

Profesyonel Koç - Eğitmen

Özgeçmiş


1990 yılında başlayan iş yaşamı sürecinde, temel değerlerine hizmet ettiğine inandığı mesleğini daha çok kültür sanat ve turizm sektörlerinde, uluslararası firmalarda İnsan Kaynakları, Eğitim ve Kalite Yöneticisi olarak sürdürmüştür. Kazandığı deneyimlerle bugün kurucusu olduğu ve kendi adını taşıyan şirketiyle kurumlara yönelik özel çalışmalar tasarlıyarak, Eğitimci, Danışman ve Profesyenel Koç olarak hizmet vermektedir.

ICF  (International Coach Federation) tarafından onaylanmış, Adler International Learnig sertifikalı Profesyonel Koçluk programını tamamlamıştır.

Uluslararası koçluk formasyonuyla kişisel ve kurumsal koçluk yapmakta, bununla birlikte temeli sosyal psikolojiye dayanan Gordon Training International ve Transaksiyonel Analiz ekolleri akreditasyonu ile uzman eğitimci olarak bu yaklaşımların eğitim modellerine dair değişim metodlarını çeşitli sektörlere yönelik hazırlamakta ve sunmaktadır.

Marmara Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümünden mezun olduğunda, matematiğin iş ve özel hayatında daha rahat iletişim kurarak, insanları anlamanın kapılarını açtığını tecrübe edinmiştir. İşinin uzmanlık tarafını mesleğinin uzmanlarından öğrenip onları modellemeyi de benimsediği için İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü İnsan Kaynakları Yönetimi Programını tamamlamıştır.

1993 yılından bu yana PERYÖN- Personel Yönetimi Derneği üyesi olup, 2003-2005 dönemlerinde bu derneğin Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Sekreteri olarak özellikle üyelik ve sosyal ilişkiler konusundaki faaliyetlerin liderliğini sürdürmüştür.

Hayatı boyunca sürekli potansiyele güvenerek görev ve sorumluluk alan Selnur Gülek Atsız, insanların potonsiyelini performansa çevirebilmeleri için öğrenmeyi ve sürekli gelişimi ilke edinmelerini önderlik eden bir yönetici misyonunu taşımıştır. Öğrenilenlerinin bilgi deposunda tutulmayarak uygulamaya geçirildikten sonra ona sahiplenmenin, bireye huzurlu başarı getirdiğine inanmakta, kendi insanların hayatına dokunmaya, onları yaşamsal ve başarı seviyelerine bir adım öteye taşamalarını sağlamaya adayarak mesleğini sürdürmektedir

Bir çocuk annesi Selnur Gülek Atsız, hayatta var olma amacının işiyle örtüşmesinden son derece memnun olup, buna dair yazdığı olan yazı ve makaleleri de mesleki ve sosyal yayın organlarında yayınlanmaktadır.

Tülay AYDIN

Tülay AYDIN

Florence Nightingale Hastaneleri Hasta Hizmetleri Müdürü

Özgeçmiş


Tülay Aydın, 1989 yılında Alman Hastaneler Grubu ve Vatan Hastaneler Grubu merkez binasında anlaşmalı kurum faturaları takip etme, faturalama, hekim hak edişleri ve kurum tahsilat süreçlerini ile ilgili çalışmıştır.1996-2007 tarihleri arasında Hospitalium Hasta Hizmetleri Müdürü ve Medikal Muhasebe Müdürü, 2008 - 2011 döneminde Medicalpark Hastaneler Grubu Genel Müdürlüğü bünyesinde, 14 hastaneden sorumlu Medikal Muhasebe Grup Müdürü, 2011 - 2013 tarihleri arasında Universal Hastaneler Grubu & Alman Hastanesi’nde Merkez Hasta Hizmetleri ve Medikal Muhasebe Direktörü olarak çalışmıştır. 2013 yılı Haziran ayından itibaren Florence Nightingale İstanbul Hastanesinde Hasta Hizmetleri Müdürü olarak görev yapmaktadır.
Sayın Aydın, evli ve 2 çocuk annesidir.