Bireysel Eğitimler

Pazarlamada Yeni Trendler

Eğitim Süresi

18 Saat

Eğitim Yeri

T.C. İstanbul Arel Üniversitesi Sefaköy Yerleşkesi

Amacı


Pazarlama ile ilgili tüm temel konuları ve yenilikleri en kısa sürede pazarlama profesyonellerine sunmak üzere hazırlanmış, ziplenmiş bir programdır. Eğitim programı, tamamen uygulamaya yöneliktir.

Eğitim İçeriği


  • Pazarlamanın Bugünü
  • Pazarlama Nedir? Ne Değildir?
  • Pazarlama Teorileri ve İşletmenizde Kullanımı
  • Klasik Pazarlama Karması
  • 4P; Ürün, Fiyat, Dağıtım, Tutundurma
  • Atölye Çalışması: TV için Medya Planı Hazırlama
  • Mega Pazarlama
  • Pazarlamanın Yarını
  • Yeni Pazarlama, Yeni Ekonomi
  • Pazarlamanın Evrimi ve Pazarlama 3,0
  • Sosyal Medya
  • Sosyal Medyada Pazarlama
  • Atölye Çalışması: Sosyal Medyada Kampanya Yönetmek

Katılımcı Profili


Değişen dünyada ve buna paralel olarak gelişen yeni pazarlarda, pazarlamanın değişen dinamiklerini izlemek, anlayabilmek amacında olan ve modern pazarlama yönetiminin en güncel hali hakkında eğitim almak isteyen, özellikle satış, pazarlama, dış ticaret ile ilgili departmanlarda çalışan bütün personel ve yönetici adayları, ayrıca pazarlama konusunda bilgilerini güncellemek ve ilerletmek isteyen yönetici adayları, orta ve üst düzey yöneticiler ve firma sahipleri ve kariyerini pazarlama üzerine yapmak

Devam Zorunluluğu


Eğitimde %75 devam zorunluluğunun yerine getirilmesi gerekmektedir.

Sınav


Eğitim sonunda yapılacak sınavda 75 puan ve üzerinde alan katılımcılar “Eğitim Sertifikası”; 75 puanın altında alan katılımcılar ise ikinci sınav hakkından sonra yine barajın altında kalma durumunda “Katılım Belgesi” almaya hak kazanacaklardır.

Sertifika / Transcript


Program sonunda katılımcılar ARELSEM Müdürü ve İstanbul Arel Üniversitesi Rektörü tarafından imzalanan sertifikalarını almaya hak kazanırlar. Ayrıca program içeriğini ve sınav sonucunu gösteren bir transcript alacaklardır.