Bireysel Eğitimler

CRM ve Hasta İlişkileri Yönetimi

Eğitim Süresi

36 Saat

Eğitim Yeri

T.C. İstanbul Arel Üniversitesi Sefaköy Yerleşkesi

Amacı


Hasta ilişkileri Yönetimi sertifika programında amacımız sektörün önde gelen sağlık kurumlarının güncel yönetim uygulamalarını aktarmak, sektöre nitelikli işgücü kazandırmaktır.

 

Eğitim İçeriği


  • Sağlık Sektörünün Genel Yapısı
  • Hasta Politikası ve Hasta Kabul İşlemleri 
  • Hasta İhtiyaçlarının Analizi
  • Problem Çözme Teknikleri
  • Hasta ve Hasta Psikolojisi
  • Hasta Yakınlarının Memnuniyetinin Sağlanması
  • Hasta İle İletişim Süreci
  • Acil Durumlarda Hasta İlişkileri Yönetimi
  • Şikayet Yönetimi
  • Stres ve Baskı İle Başa Çıkma Yöntemleri 
  • Hasta-Çalışan Hakları, Cezai Yaptırımlar ve Hukuki Süreçler
  • Etik Kurallar
  • Uygulama Örnekleri
     

Katılımcı Profili


Sağlık sektörünün en önemli ihtiyaçları arasında yer alan nitelikli hasta ilişkileri danışmanlarının yetiştirilmesi ve staj desteği ile sağlık işletmelerine eğitimli personel kazandırılmasıdır.

Devam Zorunluluğu


Eğitimde %75 devam zorunluluğunun yerine getirilmesi gerekmektedir.

Sınav


Eğitim sonunda yapılacak sınavda 75 puan ve üzerinde alan katılımcılar “Eğitim Sertifikası”; 75 puanın altında alan katılımcılar ise ikinci sınav hakkından sonra yine barajın altında kalma durumunda “Katılım Belgesi” almaya hak kazanacaklardır.

Sertifika / Transcript


Program sonunda katılımcılar ARELSEM Müdürü ve İstanbul Arel Üniversitesiesi Rektörü tarafından imzalanan sertifikalarını almaya hak kazanırlar. Ayrıca program içeriğini ve sınav sonucunu gösteren bir transcript alacaklardır.